Κυριακή 29 Μαΐου 2011

ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 3000 ΑΤΟΜΑ!! ΚΑΙ ΑΥΞΑΝΟΜΑΣΤΕ!


30 σχόλια:

  1. Στο Ηρακλειο Κρητης ο συριζοκνιτικος ναζιστικος βοθρος εκδηλωθηκε σημερα στους ''αγανακτισμενους'' μαθαμε ποιοι ''φταινε'' οι Γερμανοεβραιοι, η ΕΕ, οι Τραπεζες το κεφαλαιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΞΩ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ τύπου ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ από το Ηράκλειο

    ΕΞΩ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ

    Να κατέβει το σχόλιό του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. παιδια πλιζ οχι φωτογραφιες χωρις μια βασικη επεξεργασια και και ας συζητηθει το θεμα με τις καμερες και κυριως με τον ηχο γιατι ακουγονται και συζητησεις σε πηγαδακια και πολλους αυτο δε μας βρισκει συμφωνους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΚ ΘΑ ΤΟ ΛΥΣΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ..ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΑΥΤΗ ΦΕΝΕΤΑΙ Ο ΟΜΟΡΦΟΣ ΑΓΩΝΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η φάση στο Ηράκλειο αρχίζει να γίνεται επικίνδυνη και όποιος δεν το βλέπει σίγουρα θα πέσει από τα σύννεφα αργότερα.

    Μερικά περιστατικά των αντιφάσεων και των δυσκολιών εκεί.
    1. Συνέλευση στην ουσία δεν λειτουργεί. Στις 5 μέρες που είμαι εκεί μόνο το Σάββατο έγινε πραγματικά συνέλευση που κατέληξε σε κάποια μίνιμουμ πράγματα. Αυτά ήταν να γίνουν ομάδες εργασίας που να επεξεργαστούν και να τρέξουν κάποια θέματα και για να γίνουν πράξη, να περάσουν από τη διαδικασία συμφωνίας της Γενικής συνέλευσης της πλατείας. Φτιάχτηκαν κάποιες ομάδες όντως, που χτες Κυριακή 29/5 κάποιες έκαναν μια αρχική κουβέντα κάποιες όχι. Επίσης διευκρινίστηκε ότι το Βήμα ομιλίας δεν αποτελεί Γενική Συνέλευση.

    2. Η Γενική Συνέλευση του Σαββάτου δεν κατάφερε να βάλει ούτε ένα ελάχιστο μίνιμουμ συμφωνίας. Με το γενικό επιχείρημα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΟΥΜΕ, ΟΛΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ, δίνεται το βήμα σε εθνικιστικό και ρατσιστικό λόγο. Μέσα από τη Συνέλευση προέκυψαν αντιρρήσεις σε προτάσεις που γίνανε για την απομάκρυνση φασιστών και ναζιστών που βρίσκονται και αλωνίζουν καθημερινά στις συγκεντρώσεις. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει για τους ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ! Όσοι το θέσαμε αυτό αποκαλεστήκαμε λογοκριτές και φασίστες!!!!

    3. Για τη λειτουργία των ομάδων εργασίας, χθες το βράδυ έγιναν άπειρα πηγαδάκια όταν μερικοί από τη ΣΠΙΘΑ έλεγαν πως θέτουν θέμα, πως έχουν αντιρρήσεις γιατί αυτές οι ομάδες θα καπελώσουν την συγκέντρωση. Αλήθεια μήπως αυτή η συγκέντρωση γίνεται ο παράδεισος του ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ? ΜΗΠΩΣ Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ ΜΟΝΟ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ? ΚΑΙ ΜΗΠΩΣ ΑΡΑΓΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΕΛΩΜΑ?

    2. Υπήρξε απόφαση (δεν ξέρω από ποιους, φαντάζομαι όμως πως επιβλήθηκε ας πούμε από το γενικό πλαίσιο απολιτικοποίησης της όλης φάσης εν τη γενέσει της) να μην επιτρέπονται μοιράσματα κειμένων ομάδων, συλλογικοτήτων και κομμάτων. Αυτή η απόφαση 1, 2 φορές καταπατήθηκε από την ΑΝΤΑΡΣΥΑ η οποία μοίρασε κάποια κείμενα και προσπάθησε να πουλήσει το κομματικό της έντυπο. Ο κόσμος διαμαρτυρήθηκε, αναγκάστηκαν να απολογηθούν και να σταματήσουν το μοίρασμα. ΑΛΛΑ από την Παρασκευή διαβάστηκε ένα ψήφισμα και με πολιτικάντικο τρόπο υπάρχει σε διάφορα τραπεζάκια και υπογράφεται από κόσμο.
    Αυτό το ψήφισμα, είναι ένα γράμμα στους βουλευτές που έγραψε η ΣΠΙΘΑ η κίνηση του Θοδωράκη και 3 μέρες τώρα μαζεύει υπογραφές (παρέλειψε βέβαια να βάλει υπογραφή στο τέλος του κειμένου). Αυτοί δεν είναι ΟΜΑΔΑ? Γιατί τους επιτρέπεται? Γιατί η ΣΠΙΘΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ? ΠΟΙΟΣ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΑΥΤΕΣ? ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΥΠΟΣΤΑΣΗ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙ ΓΡΑΠΤΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΝΑ ΚΑΠΗΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ? ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ?

    Συμπεράσματα: Αν δεν γίνει κάτι ώστε να αλλάξει χαρακτηριστικά η φάση της κατάληψης της πλατείας, εμείς οι ίδιοι (και στο εμείς είμαστε όλος ο ευρύτερος προοδευτικός χώρος) θα έχουμε την τεράστια ευθύνη και θα πρέπει να απολογηθούμε για την παραπέρα εξέλιξη των πραγμάτων, ΓΙΑΤΙ ΣΤΡΩΣΑΜΕ ΤΟ ΧΑΛΑΚΙ ΣΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ. Θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι και να τον αντιμετωπίσουμε μετά.
    Αυτά για αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σεβαστή η παρέμβασή σου,δεν ξέρω αν έχεις δίκιο η άδικο...Όλα είναι ανοιχτά..Με την παρουσία σου διασφαλίζονται τα πάντα..Υποτίθεται οτι υπαρχουν κάποιοι κώδικες εμπειστόσυνης..Δεν είναι τίποτα στανταρ η συλλόγικότητα και η πρωτοβουΛία θέλω να πιστεύω οτι συνδιαμορφώνει κάθε στιγμή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δυστυχώς φίλε μου παρά την παρουσία μου τίποτε δεν διασφαλίστηκε. Αποκαλέστηκα φασίστας εγώ και όχι οι πραγματικοί φασίστες που υποδείχτηκαν και κάνουν ψηστήρι κάθε μέρα. Όχι λοιπόν, δεν θα έρθω να συνδιαμορφώσω με φασίστες, ούτε θα σπάσω τα νεύρα μου με κάθε είδους πατριώτη εκεί μέσα, κάνοντας διάλογο για να πετύχω τί? Να μεταπείσω τον ΦΑΣΙΣΤΑ? πού και πότε έγινε αυτό? Ούτε κανένας κώδικας εμπιστοσύνης μπορεί να υπάρξει όταν η ίδια η πρωτοβουλία καταλύει οποιαδήποτε αρχή της άμεσης δημοκρατίας την οποία ευελπιστεί να εφαρμόσει.
    Καταγγέλω μερικά θέματα και εσείς που τροφοδοτείτε αυτή την κατάσταση αναλογιστείτε τις ευθύνες σας. Προσωπικά δεν θα παίξω στο στημένο παιχνίδι της απολιτικοποίησης. Αναλογιστείτε πού μπορεί να πάει αυτό το μόρφωμα που δεν αρνείται μόνο τα κόμματα αλλά και την ιδεολογία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λυπαμαι που έχεις διαμορφώσει τετοια αποψη εαν θες ελα 10 η ωρα στο κιοσκι να συζητησουμε τους ενδιασμους σου...Να συζητησουμε τις συγκεκριμενες στοχοποιησεις νομιζεις.Το ολο θεμα στηριζεται πρωτοβοθλιακα και ανοιχτα..Ελα 10 η ωρα να το συζητησουμε στο κιοσκι..Φοιτητης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταρχην συμφωνω απολυτα με οσα ειπε το παιδι πιο πανω για την εξελιξη της συνελευσης.Απο τη πρωτη μερα ειχα μεγαλη καχυποψια για το πως θα λειτουργουσε ολο αυτο το εγχειρημα..δυστυχως οι φοβοι βγηκαν αληθινοι οταν ειδα εφημεριδες να πωλουνται απο παραταξη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ (πραγμα απαραδεκτο )και να μοιραζουν κειμενα, να προσπαθουν να χωθουν παντου οι Σπιθες και αυτοι με δικα τους κειμενα ..και συγκεκριμενα μελη της ΚΟΕ , οχι ολοι για να μη παρεξηγηθω.. να καταστρωνουν σχεδια σε πηγαδακια..και να προσπαθουν εμφανως να ελεγχουν τα παντα..
    Παιδια οταν καποιος προερχεται απο καποιο κομμα ειναι δυσκολο να αφησει το κουσουρι σπιτι του...
    Εχει μια γραμμη απο το κομμα και τραβαει..
    Δυστυχως μονο ελαχιστα κομματια πλεον της αριστερας ( η πιο σωστα μεμονωμενα ατομα ..), οι αναρχικοι και τελειως ανενταχτοι ανθρωποι μπορουν να υπαρξουν κατα τη γνωμη σε αυτη τη συνελευση ωστε να λειτουργησει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. και γιατί να έρθει κάποιος για να κουβεντιάσει μαζί σου φοιτητή μια συγκεκριμένη ώρα?

    Συνέλευση υπάρχει? Γίνεται αυτή η Γενική Συνέλευση που αποφασίστηκε προχτές στις 7 το απόγευμα? Υπάρχει μια υποτυπώδης δομή στη διαδικασία ή σου φαίνεται αρκετό να παίρνει ο καθένας το μικρόφωνο και να λέει τα σώψυχά του και αυτό να το βαφτίζει η πρωτοβουλία δομή ή διαδικασία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. paidia mono pliz an ta syzhthse ta ayta sth symerinh syneleysh meta tis 9 giati doulevoume kai exoume kai meis tous idious provlhmatismous..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κάποιοι φοβούνται ότι πολλοί από αυτούς που εμφανίζονται σαν αγανακτισμένοι και βρίσκονται στην πλατεία μας αυτές τις μέρες ανήκουν σε κάποιους πολιτικούς χώρους και προσπαθούν να καπελώσουν την διαδικασία. Προσωπικά έχω να πω σε αυτά τα άτομα πως αν δεν συμμετέχουν αυτό το πράγμα είναι πολύ κοντά. Η συμμετοχή όλων μας είναι η μόνη λύση για την διαφύλαξη της μη κομματικής παρέμβαση. Η συμμετοχή με την έννοια της πρωτοβουλίας και της άμεσης δράσης, ο κάθε ένας μας που μπορεί καλό θα ήταν να βρίσκετε στην πλατεία κάθε μέρα και να εκφράζει την άποψή του.
    Είναι πολύ αρχή ακόμα για να παίρνουμε αμετάκλητες αποφάσεις και να οδηγούμαστε σε πολιτικές και «κομματικές» αντιπαραθέσεις. Αν όλη αυτή η διαδικασία που γίνετε στις πλατείες αυτή την στιγμή εξελιχθεί σε ένα φιλικό κλίμα οπού ο καθένας μας θα μπορεί να συμμετέχει και να κάνει διάλογο με τον διπλανό του ανεξάρτητα των διαφωνιών που θα προκύψουν, όλο αυτό θα πάρει τεράστιες διαστάσεις και ίσως να καταφέρει να βρεί ένα ΣΚΟΠΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νομίζω πως υπάρχει ένα σαφέστατο πρόβλημα σε όσα λέγονται παραπάνω.
    Στόχος είναι η Κυβέρνηση και όχι ο οποιοσδήποτε Έλληνας Πολίτης (πλην του προβοκάτορα), που δικαιούται να είναι παρών και να συμμετέχει.
    1. Ας μας πεί κάποιος από το φόρουμ, ποιός είναι ο φασίστας, και πως και από ποιόν προσδιορίζεται αυτός. Υπάρχει κάποια επιτροπή που αποφασίζει, κάποια ψηφισμένα κριτήρια, ή όποιον θεωρώ εγώ φασίστα, αρχίζω να βαράω, δίνοντας γη και ύδωρ στους προβοκάτορες (για παράδειγμα). Δυστυχώς, στις μέρες που πέρασαν κάποιοι έπεσαν στην παγίδα.
    2. Όταν λέμε ότι οι συγκεντρώσεις είναι πέρα από κόμματα, κινήσεις κ.λ.π., αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να αποδεχθούμε όλες, μα όλες, τις απόψεις που δεν είναι υπογεγραμμένες. Μη αποδεκτές είναι οι απόψεις που υπογράφονται και προωθούν τους όποιους, συγκεκριμένους χώρους. Θα διατυπώσω την άποψη, που μπορεί να μην αρέσει, ότι θα πρέπει να αποδεχτούμε και να ακούσουμε και την άποψη την φασιστική (όπως ήδη ανέφερα, ποιός και με ποιά κριτήρια θα έχει την ευθύνη να την βαφτίσει). Μήπως αυτός καθεαυτός ο αποκλεισμός μιας άποψης (που της κολλάμε μια δεξιά ή αριστερή ταμπέλα - δίκαια ή άδικα) είναι από μόνος του, μια μη δημοκρατική άποψη;
    3. Στις τόσες μέρες που έτυχε να παρευρίσκομαι στην πλατεία δεν έτυχε να μου δώσουν κανένα υπογεγραμμένο κείμενο (ούτε της ΑΝΤΑΡΣΥΑ). Μάλιστα διάβασα το κείμενο που κυκλοφορεί, μου άρεσε, το υπέγραψα σαν πολίτης, και δεν είδα να το υπογράφει καμμιάς απόχρωσης κόμμα, οργάνωση ή κίνημα. Αν κάποιος διαφωνεί με το όποιο κείμενο, απλά μπορεί να εκφράσει την αντίρρησή του. Να λάβομε υπόψη πως το κείμενο είναι διαθέσιμο και στην ιστοσελίδα που μας φιλοξενεί. Δεν νομίζω πως κάποιος έχει (ή θα έπρεπε να έχει) την δυνατοτητα αποκλεισμού λόγου ή κειμένου.
    4. Υπάρχει άραγε κάποιος στην πλατεία που δεν είναι, έστω άδηλα, ενταγμένος (ή έστω συμπαθών) σε ένα πολιτικό κόμμα ή ρεύμα; Πρέπει δηλαδή να δηλώσουμε "απολιτίκ" για να συμμετέχομαι; Προσοχή, αυτά είναι επικίνδυνα μονοπάτια.

    Φίλοι, συναγωνιστές, σύντροφοι, αδέλφια. Ο αντίπαλος είναι απέναντι. Όλοι μαζί, δεξιοί αριστεροί, δημοκράτες ή ότι άλλο, έχομε ένα βασικό λόγο συνάντησης στην πλατεία. Να ενώσουμε τις φωνές μας, όπου κι αν ανήκουμε, ανήκαμε ή θα ανήκουμε, απέναντι στον εχθρό. Κατά την άποψή μου, εχθρός δεν είναι ο πολιτικός αντίπαλος (όποιας απόχρωσης), αλλά η Νέα Τάξη Πραγμάτων, η Κυβέρνηση, αλλά και ο εντεταλμένος από αυτούς προβοκάτορας, μισθοφόρος, που δουλειά του είναι να μας βάλει να μαλώνομε μεταξύ μας, και να μας εμποδίσει να προχωρήσομε σε ουσιαστικές δράσεις ανατροπής του πολιτικού σκηνικού.
    Ας δούμε τον στόχο με καθαρό μάτι.
    ΚΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η δυναμικότητα της συγκέντρωσης έγκειται στο κοινό αίσθημα απαρέσκειας για όλο το τρόμο που έχει εμποτίσει την καθημερινότητά μας ο απειλητικός τρόπος της Κυβέρνησης κατά των κεκτημένων, κατά του αισθήματος ασφάλειας που χρειάζεται ο κόσμος για να επιβιώσει και μόνο. Υφιστάμεθα πόλεμο και θέλουμε ν απαντήσουμε ειρηνικά και με όπλο το λόγο που αντηχεί στις πλατείες και εκτοξεύεται δορυφορικά μέσω διαδικτύου. Η ακεραιότητα που θέλουμε να έχουμε επιβάλλει τη συνεύρεση με πρόσωπα, την γνωριμία με τις ιδέες τους, το μοίραμα του χώρου και του χρόνου μας μαζί με την αγωνία για το αύριο της ζωής μας. Η ακεραιότητα που θέλουμε να έχουμε επιβάλλει τη μεταξύ μας αλληλεγγύη και προσφορά έναντι της διάλυσης της φυσικής μα και της πνευματικής μας υπόστασης. Και επειδή η πνευματική μας υπόσταση δεν μπορεί να εννοηθεί παρά μόνο σε σχέση με τους άλλους η παρουσία όλων είναι απαραίτητη. Στη συλλογικότητα αυτή αυτοπραγματωνόμαστε. Αποτινάζουμε τους φόβους που εκκολάπτονταν όσο μέναμε μόνοι μας. Ελευθερωνόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΕΟΣ,ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ..ΜΗΝ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΓΙΑΛΙΑ ΝΑ ΠΕΤΑΜΕ ΒΟΤΣΑΛΑΚΙΑ..ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΚΟΛΥΜΠΙΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΠΡΑΓΜΑ...ΕΙΠΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΑΝΟΙΧΤΗ ΟΜΑΔΑ ΘΕΛΕΙ!ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΑΥΤΟ.. ΟΤΑΝ ΕΡΧΩΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΛΕΥΚΟΙ..ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΑΡΣΥΑ Π.Χ. ΓΙΟΥΧΑΡΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΕΚΔΙΟΧΤΗΚΕ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παιδιά έλεος πραγματικά με την καχυποψία και τα σενάρια Λιακόπουλου κτλ. κτλ.
    Είμαι οργανωμένος, κομματικοποιημένος πείτε το όπως θέλετε και είμαι ΚΑΘΕ μέρα στην πλατεία, δεν θέλω να αποκλείσω κανέναν και δεν θέλω να με αποκλείει κανένας.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ή ΕΥΤΥΧΩΣ υπάρχουν και άνθρωποι που δεν κατέβηκαν σήμερα στον δρόμο, υπάρχουν και άνθρωποι οι οποίοι ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΝ και θέλουν να ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ είτε είναι αναρχικοί, είτε είναι αριστεροί (οργανωμένοι)!
    Και δεν νομίζω ότι θέλει κανείς να καπελώσει την πραγματικά πολλή ωραία κατάσταση που έχει δημιουργηθεί, αντίθετα πιστεύω ότι ΟΛΟΙ θέλουν αυτό το πράγμα να πάει μπροστά!
    Ας αφήσουμε λοιπόν στην άκρη τους ψευτοδιαχωρισμούς κομματικοποιημένος, ανένταχτος! Να προχωρήσουμε... ΩΣ ΤΗ ΝΙΚΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σιγά μωρέ επαναστάτη της σφαλιάρας, είμαι εθνικιστής και είμαι κάθε μέρα στην πλατεία, άμα έχεις τα ούμπαλα έλα να με βγάλεις. Δημοκρατία δεν θέτε; Ε δημοκρατία θα πάρετε, θα με ακούς θες δεν θες και άμα πείτε πράμα θα φύγετε εσείς από εκεί ξέρετε πως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ήρθε η ώρα να κοπούν οι μαλ... όποιος θέλει μας βρίσκει. Ούτε προκαλούμε ούτε μοιράζουμε φυλλάδια όπως τα σκατά του ΑΝΤΑΡΣΙΑ. Αντε να πέσει και καμιά σφαλιάρα που μου το παίζετε και δημοκράτες φονιάδες της μαρφιν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. εσυ εθνικιστη να ερθεις να μας συστηθεις για να δουμε τα δικα σου ουμπαλα. Αντε με το καθε εθνικιστο αποβλητο μαχαιροβγαλτη που παει να προβοκαρει και απειλει και απο πανω! να προσεχουμε,το παρακρατος δηλωνει παρων οπως βλεπετε στη πλατεια. Καμια ελευθερια στους εχθρους της ελευθεριας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κατσε τε καλά ρε ζώα και μην βγάζετε κεφάλι, παρακράτος είστε εσείς βρωμο φονιάδες.
    ΘΑ ΖΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΦΟΒΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ

    ΑΡΜΑΤΙΣΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΑΙΔΙΑ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ!ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΝΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. αυτό που θέλετε δεν είναι δημοκρατία, βλακεία είναι και φασισμός της μάζας εναντίον των λίγων. ΟΥΣΤ

    φιλελεύθερος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φίλοι, Συναγωνιστές, Σύντροφοι, Αδέλφια,
    Όπως είπαμε, δεκτοί όλοι εκτός από τους προβοκάτορες και τους υπονομευτές. Να ξέρουν αυτοί η μη κύριοι, ότι η πλατεία δεν τσιμπάει. Ας έλθουν στην Πλατεία να τα πουν στο μικρόφωνο, για να δούμε και τη φάτσα. Δεν θα μας βάλει κανένας στο δίλημμα να κατεβούμε στο επίπεδο της βρισιάς. Οι βρισιές και οι απειλές, χαρακτηρίζουν τον πομπό και όχι τον δέκτη.
    Κατά τα λοιπά οι στόχοι (για μένα και την πλειοψηφία της Πλατείας) δεν αλλάζουν:
    - Ανατροπή του πολιτικού συστήματος στο σύνολό του.
    - Νέο Σύνταγμα, δηλ. Νέο Επαναστατικό Δίκαιο, φτιαγμένο για μας, από μας.
    Εργαλείο μοναδικό, η ενότητα και η αποφασιστικότητα όλων των Ελλήνων Πολιτών, πλην των μισθοφόρων του Συστήματος.
    ΚΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. http://www.youtube.com/watch?v=cWdFcEyb6mQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ψάχνοντας δημοσιεύματα, αναρτήσεις στον ιστό, σε προσπάθεια αναζήτησης μιας ταυτότητας, είδα πως κοινό ζητούμενο στις πλατείες της Ευρώπης είναι μια αληθινή δημοκρατία με κέντρο τον άνθρωπο. Και όλοι εμείς που αποκαλούμαστε άνθρωποι, έχουμε τη λογική μας, από λίγο έως πολύ διαστρεβλωμένη, μέσω της εκπαίδευσης που έχουμε λάβει, και έχουμε και τα πάθη μας. Ο καθένας μας γνωρίζει πόσο υπέροχος και μοναδικός είναι, δεν χρειάζεται κριτική μεταξύ μας, δεν οδηγεί πουθενά και μας τρώει χρόνο και ενέργεια που δεν μας περισσεύουν.

    Αν ήμασταν όλοι Άνθρωποι με όλη τη σημασία της λέξης, η διακυβέρνηση και η εξουσία θα ήταν άχρηστα ανάμεσά μας, όλα θα δούλευαν ρολόι από μόνα τους. Επειδή είμαστε αυτοί που είμαστε χρειαζόμαστε μια εξουσία, μια διακυβέρνηση, η οποία να φροντίζει για τη δικαιοσύνη μέσα στην κοινωνία. Έτσι, η δημοκρατία, όπως και κάθε άλλο σύστημα διακυβέρνησης, δεν μπορεί να είναι και δεν είναι light.

    Δεν είναι αυτονόητο πως η δημοκρατία απαιτεί λιγότερο πόνο από την τυρρανία. Ακούγεται πως η διαδικασία της λήψης αποφάσεων κατά πλειοψηφία δημιουργεί μειοψηφίες που καταπιέζονται από πλειοψηφίες. Ισχυρίζομαι πως αυτό είναι ένα σόφισμα. Αυτό είναι το σύστημα λήψης αποφάσεων σε μια δημοκρατία, ψηφοφορία και λήψη απόφάσεων κατά πλειοψηφία, σχετική, απόλυτη, ενισχυμένη, ανάλογα με τη σοβαρότητα της κατάστασης και το εύρος των επιλογών.

    Απορρίπτω το σόφισμα: Πολυφωνία υπάρχει πριν τη λήψη μιας απόφασης. Από τη στιγμή που μια απόφαση ληφθεί από την συνέλευση με δημοκρατικό τρόπο, είναι απόφαση της δημοκρατίας. Αν η δική μου άποψη δεν συμφωνεί με την απόφαση της συνέλευσης, εγώ είμαι υποχρεωμένος να συστρατευτώ στην υλοποίηση αυτής της απόφασης. Αν δεν το κάνω, δεν αρνούμαι την απόφαση, αρνούμαι την ίδια τη δημοκρατία και πρέπει να φύγω.

    Η συναίνεση δεν είναι το χλιαρό μέσο ανάμεσα στο ζεστό και το κρύο. Δεν είναι ένας μέσος όρος. Χρειαζόμαστε ανώτερη ευφυία από αυτή που χρησιμοιούμε καθημερινά για να προσεγγίσουμε κάπως αυτό το ιδανικό της συναίνεσης, ευφυία την οποία εγώ δεν διαθέτω και γι' αυτό δεν μπορώ να την ορίσω αλλά αναγκάζομαι να καταφύγω σε παράδειγμα. Θα δώσω ένα παράδειγμα συναίνεσης από την αθηναϊκή δημοκρατία, σε μια κατάσταση ζωής και θανάτου, με τον Ξέρξη στη Βιωτία. Το βασικό δίλημα ήταν: Να μείνουμε και να πολεμήσουμε ή να μπούμε στα πλοία και να φύγουμε. Η συναίνεση απέδωσε αυτό που η ιστορία κατέγραψε: Να μπούμε στα πλοία ΚΑΙ να πολεμήσουμε.

    Δεν είναι η δημοκρατία που δημιουργεί καταπιεσμένες μειοψηφίες. Είναι ο δικός μου εγωισμός, ο συγκαλλυμένος φασίστας μέσα μου, που θέλει να περάσει τη δική του πεφωτισμένη αλήθεια. Κανένας μας δεν είναι απαλλαγμένος από τέτοιες στάσεις και συμπεριφορές, ως προς τον βαθμό διαφέρουμε, και γι' αυτό δεν μπορούμε να βάλουμε όλη μας την καρδιά σε μια υπόθεση με την οποία δεν συμφωνούμε. Αυτός είναι ο ουσιαστικός λόγος για τον οποίο αναζητάμε την μέγιστη δυνατή συναίνεση, η παραγωγικότητα της ομάδας και όχι ο αριθμός των δυσαρεστημένων.

    Σε μια αληθινή δημοκρατία δεν υπάρχουν δυσαρεστημένοι, υπάρχουν κακομαθημένοι. Δεν είμαστε φιλαράκια κι ούτε θα γίνουμε ποτέ, κι αν γίνουμε θα πρέπει να μας προσέχουμε. Οι ευαρέσκειες και οι δυσαρέσκειες είναι που μας έχουν φέρει στην σημερινή κατάσταση. Αν δεν τις αφήσουμε πίσω, θα εξακολουθούμε να γυρίζουμε γύρω-γύρω σαν τα κουτάβια που κυνηγούν την ουρά τους. Ακόμα κι ένα 5χρονο παιδί μπορεί να καταλάβει πως για να πάει στο Ρέθυμνο, από το Ηράκλειο θα πρέπει να φύγει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. χαχαχαχαχαχα

    "είμαι εθνικιστής και είμαι κάθε μέρα στην πλατεία, άμα έχεις τα ούμπαλα έλα να με βγάλεις. Δημοκρατία δεν θέτε; Ε δημοκρατία θα πάρετε, θα με ακούς θες δεν θες και άμα πείτε πράμα θα φύγετε εσείς από εκεί ξέρετε πως"

    Αυτά μας λέει το καραφασισταριό, που του δίνουμε κάθε μέρα το μικρόφωνο και μιλάει. Έχουμε να ούμπαλα να τον διώξουμε? ή θα κάνουμε πολιτισμένο διάλογο με το απολοιφάδι? Που θα μας πει και δολοφόνους της μαρφίν!

    Αυτή είναι η δημοκρατία που θέλετε εσείς? Έτσι εννοεί τη δημοκρατία η ομάδα πληροφόρησης και διαχείρισης του blog?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Έχετε σκεφτεί ότι μπορεί όλο το σκηνικό να είναι στημένο; Να διώξεις έναν, και να έλθουν πενήντα;
    Και ότι μπορεί να είναι στημένο και από τις δύο πλευρές; Τάχα την δική μας και τάχα την απέναντι; Έ λοιπόν η δημιουργία αντιπαραθέσεων μέσα στο χώρο, είναι στα σίγουρα ακριβώς αυτό που οργανώνουν κάποιοι στα γραφεία. Η απάντηση είναι, σε ακούω και σε απομονώνω σαν πλειοψηφία, χωρίς να μπω στη διαδικασία της διαλυτικής σύγκρουσης. Δεν τσιμπάμε σαν ψάρια.
    Τη σκέψη μας πρέπει να απασχολεί ο στόχος, και όχι ο προβοκάτορας που θέλει αποπροσανατολισμό.
    ΚΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Όπως ειπώθηκε χθες, περιμένω ν' ακούσω πράγματα που δεν έχω ακούσει ξανά, και αποφεύγω να επαναλάβω πράγματα που έχω ακούσει. Οτιδήποτε γνωρίζουμε μας έχει φέρει εδώ. Σ' αυτά που δεν γνωρίζουμε υπάρχει ελπίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. λοιπόν απλυτάκο περιμένω να έρθεις να με κατεβάσεις τότε. μεσα στο άσυλο θα ζεις και εσύ και τα άλλα ζώα που την έχετε δει οργανωτές και καλά βρωμο-φονιάδες εγκληματίες. ότι θέλετε ξέρετε που να μας βρείτε, αμα θες να σου δείξω τα ουμπαλα μου θα έρθω εγώ και όποιος άλλος θέλεις σε έναν έναν απο εσάς και ξέρετε πως δεν σας παίρνει αυτό. αντε σκασμός τώρα, ψήφιζε στις συνελεύσεις και σώπα ζώο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.